Dpo10 da sağ kasığımda elektrik çarpması gibi bir şey oldu. Birden yerinden sıçradım o kadar şiddetliydi. Bugün Dpo 11 iç çamaşırımda akıntımın içinde ince kahverengi bir çizgi farkettim. Normalde hep dpo13 dpo14 te reglim başlar. Biraz hastayım diye erken mi başlayacak dedim ama devamı gelmedi gün içinde. Doktorum bu ay hsg çekilecek büyük ihtimalle diğer ay da tüp bebeğe başlarız demişti eşimin durumundan dolayı. Böyle olunca çok umutlandım. Bunlar gebelik belirtisi olabilir mi dpo10 daki testim negatifti öylesine yapmıştım aslında ama acaba yarın yapsam yine de erken mi olur? En kötüsü de böyle umutlanıp tekrar tedaviye dönmek böyle şeyler yaşayan oldu mu