Bebeask Kızlar hamileliğimi dün kan tahlili ile öğrendim değişik bir heyecan var benim gibi olan var mı?☺️
ahsen53 Bende yeni ögrendim 3.çocuk olucak Allahın izniyle ama sanki hiç yokdu çok heyecanlı durum inşaalah hamilelikde güzel geçer