Gulsahklc 6+1 bugün kalp atışını gördüm minik minik çok duygulandım kızlar kan ve idrar testi istedi sizce neden?
Gulsahklc Koza bugün ilk defa doktora gittim belki heyecandan ben duymamış olabilirim yarin sabah tekrar görüşücez
Koza Gulsahklc eğer kan tahlilı daha önce vermediyseniz tamamıyla değerlerinize bakmak için. Kötü birşey çıkmaz inşallah sonuçlarda da
Gulsahklc Koza ilk muayenem zaten doktora Doğum sürecinde sizinle devam ediceğimi söyledim inşallah birşeher hastaneye gidişimde heyecanlanıyorum daha önce kan testi vermeye gitmiştim sende de oluyor mu 😊
Zeynozeynep Gulsahklc tamam canim sagol ben 5+6 da gittim karindan bakti bebegi görmemiştik ondan sordum
Gulsahklc Zeynozeynep benim 5+3 te kesem göründü hafif kanamam olmuştu korktum doktora gittim o zaman kese oluşmuş yerleşme kanamasıda olabilir dedi progestron ilaç verdi 1 hafta istirahat verdi çok şükür o günden sonra bir daha olmadı.
Gulsahklc Koza bende çok uyuyorum kafamı kaldıramıyorum bende tam anlayamadım aslında çok yeni olduğu için 😊
Zeynozeynep Gulsahklc bi daha hiç olmas inşaAllah canım Allah hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin