Kızlar 4 ayına kadar bana hep kız denildi hatta bu hamburger simgesi denilen 3 çizgi de gözüktü yani %80 hep kız kız kızdı sonra 5 ayda gittiğimde bir çıkıntı gördü doktor dedi önümüzdeki ay bakalım şimdi benim şehrimde özele gitmem lazım detaylı için gidemedim çok pahalı farklı şehirde de Küçük çocuğum var gidemedim tekrar 6 ayda gittiğimde yine bir sıkıntı var dedi ama keseler gözükmüyor veya kefenin altındaki yumurtalıklar yani 28 haftadan sonra ilerlediler ama hiç böyle olan oldu mu