kisbebisi Biz rotaya gec basladigimiz için aşı süreleri sarktı biraz. O yuzden en erken 7. Ayda baslayabilcez menenjit asisina. Menenjit hakkinda hic bilgim yok nimenrix ve bexsero vs. hangisinden kac doz vuruluyor bilgi verir misiniz
ecemk94 kisbebisi bunlar bildiğim kadarıyla bunlar markaları onları da doktorunuz hangisini söylerse onu vurduruyorsunuz
kurkmantosuzmadonna kisbebisi ikisinden de vuruluyor. Ama hamgisinden kaç doz hangi aylarda yapılması gerektiği doktorunuz tarafından belirleniuor.
burcuo kisbebisi İkisini de yapıyor doktorlar ama başladığınız aya göre doktor bir takvim hazırlıyor. Rastgele yaptıramazsınız. Doz sayısı da ona göre belli oluyor.
Cerenak kisbebisi başladığınız aya göre Asi takvimi oluyor. Biz 3. Ayda başladık 3 doz baxsero - 2 doz nimenrix. Farklı aylarda yapılıyor gittiğinizde ikisini birden vurmuyorlar.
kisbebisi ecemk94 ya arkadas ortaminda hep ikisinden de vuruluyor dediler tabii en iyisini doktor söyler de henuz kontrole gitmedik, burada bi sorayim dedim herkeste mi ikisinden vurulmus diye
kurkmantosuzmadonna kisbebisi rica ederim canım. Fiyatlar uçmuş durumda ama. Birkaç gün önce bexeroya 4000 bine yakın ödedik.
kisbebisi kurkmantosuzmadonna sorma ya aşırı pahalilar. Rota aldik biz de gecen o da 3200 muydu neydi. Temmuzda memur maaş zammiyla bunlara da zam gelmez inşallah
kisbebisi burcuo rastgele nasil yapayım kiz saglik bu riske atar miyim. Çevremden duydugumu teyit edeyim diye diger annelere sorayim dedim ikisinden de karma mi oluyor anlamında
burcuo kisbebisi Yok o anlamda demedim, istediğiniz zaman yapmayabilirler anlamında dedim. Belli aylarda yapılıyor çünkü. Belki tek doz olarak yaparlar belki iki bu durumda. Bexero bizde 3 ve 5.ayda yapmıştı. Nimenrix tek doz 13.ayda yapmıştı.
-Papatya33 Nimenrix 2 doz bexsero 2 doz. Oğluma yaptirmistm ben . Ülkemizde görülen bu iki cesitmis ben ikisini de yaptırdım