Kızlar bugün kontrolüm vardı ilk gittiğimde 6+3 dü kese görünmüştü ama doktor kalp atmış yok gec döllenme olmuş bebek 5 haftayla uyumlu demişti bugün tekrar kontrolüm vardı normalde 8+6 ydım doktor kalp atışı alamadı alttan da vajinan ultrason ile de baktı alamadı 1 hafta daha bekleyelim olmazsa gel ilaçla düşük yaptıralım dedi böyle olan oldu mu hic bu şekilde olup kalp atışını duyan var mı?