ysmnsen Kızlar pazartesi 2.ay aşılarını olduk 3 gündür o kadar huysuz ki anlatamam gündüz asla uyumuyor bir hafta duş aldırmayın dedi hemşire aşıdan dolayı duşta aldıramıyorum sizler nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinixi kafayı yicem
Deleted33000 ysmnsen ağrısı olirsa diye ağrı kesici verebilirsin demişti hemşire ara ara onu veriyordum ama bizimki de aşı sonrası hiç durmazdi günlerce her aşı sonrası huy degistirdi bebişim şimdi 11 aylık oldu parmağında oynatıyor beni
decembermum ysmnsen bir çay kaşığı calpol ver derim ağrısı vardır ilk çocukta ateş olsa bile vermiyordum valla 2. Çocukta mızmızlandığı an dayıyordum şurubu 🫣
Deleted33000 ysmnsen anladım canım idare edecem bacım bebeğin nasıl sakinleşiyorsa o şekilde yapmaya çalış pek de bı çözüm bulamadım ben sonrası kabulleniş oldu bende 🤭🤭
decembermum ysmnsen yok olmaz sadece bir çay kaşığı ağrısı azalıyor gerçekten mesela bizimde ağrımız olunca huzursuz oluyoruz bir parol içiyoruz ve çocuk en azından uyuyabiliyor benim tecrübem bu yönde