Temmuz ortası gibi doğum yapacağım yebifoğan 4 takım aldım 0-3 ve 3-6 aylık alacağım 3-6 ay için alt eşofman ve kısa kollu zıbın almışım üstüne uzun kollu tshirt arıyorum ama bulamadım link veya marka önerir misiniz
Bi de 0-3 aylıkta kısa kol zıbının üstüne uzun kol tshirt mü kullanılır yoksa tek uzun kol zıbın yeter mi