temmuzonbir lunafe enfeksiyon vardır büyük ihtimalle bi tahlil versin isterseniz benimde yanmam vardı sistit olmuştum
lunafe Lökosit 11 çıktı. Haftaya pazartesi gel sonuçlar için dedi o güne kadar ne yapmam gerekiyor. İdrar yanması devam ediyor