gizemiaaa Kızlar ilk hareketi 18 de hissetmiştim bu güne kadar hep günde bir iki kez uzandığım da hissettim ama bugün hiç durmadı sürekli bi pıt pıt ☺️ 🙏🏻❤️ hatta pıt dan ileri içimde dolandığını hissediyorum bundan sonra böyle mi devam eder ?
haticedn gizemiaaa ay bende oyleyim kasik bolgemin hizasında pıt pit vuruyo sanki bide surekli oluyor cok hareketli 😄
lokismommy gizemiaaa benim bebeğim de öyle 2 3 gündür çok daha hareketli ve net hissediyorum 19+0 çok hoş ve bir o kadar da garip bir his🙈🙈