bsrsrpky Kızlar yerleşme kanaması regl sancısı gibi sancıyla mı oluyor bilen varsa aydınlatabilir mi lütfen
tomrisozg bsrsrpky benim ortalama 10-12 gün kadar sürdü. Ağrı olmadı ama bazen kahverengi bazen bej rengi akıntı geldi bu süre boyunca. Son iki gündür gelmiyor
twomam lunafe idrar yolu enfeksiyonu kaynaklı oluyor bunlar lütfen ihmal etmeyin gidin doktorunuza antibiyotik versin enfeksiyon kaynaklı 14 haftalık bebeğimi kaybettim