Nisan başında kürtaj olmak zorunda kaldım maalesef ve doktorum bir regl dönemi sonra tekrar deneyebileceğimizi söyledi. İlk reglimi 35 gün sonra oldum ve bittikten sonra ovulasyon testine başladım. Bugün adetin 22. günü ve hala silik çizgi var. Benzer bir durum yaşayan var mı?