kuzuc 13+3 günlük, dün kahverengi lekelenmem başladı bugün doktor kontrolüm vardı plesanta aşağıda dedi. Hafif adet ağrısı gibi kasık ağrım var progestan 200 mg fitil kullanacağım. Bu durumu yaşayan var mı ve süreç nasıl geçti? 🥰🫶``
dilekmom6 kuzuc ben yaşamadım canm ama bolca dinlenmen lazım pek ayakta kalmamaya çalış ağır işler yapma
kuzuc dilekmom6 evet doktorda lavabo ve yemek harici ayağa kalkmamam gerektiğini söyledi, 1 hafta takipte olacak bakalım inşallah plesanta yukarı yerleşir🥲