bilgehtn İkili taramamda herşey düşük riskteydi üçlüyü yanlışlıkla yaptılar sadece trizomi 18 1/501 oranında riskli çıktı kafam karıştı korkmalı mıyım. Fetal dna yaptırmıştım 12 haftalıkken hepsi düşük riskti ama bu neden böyle çıktı:(
purpoles bilgehtn neden üçlü yaptırdınız ki doktorlar üçlü testi önermiyor zaten. Fetal DNA yaptırdıysanız o yeterli benim doğum paketimde üçlü dörtlü test hakkım var yine de yaptırmadım doktorda yaptırma boşuna kafan karışır dedi
bebegimibekliyorum__ bilgehtn valla hiç güvenilir değil özellikle 3lü tarama. Ben özel takipliydim bir keresinde mecburi olarak devlet hastanesine gitmiştim bana sormadan üçlü test yapmışlardı benimki de 1\600 falan çıkmıştı çok korkmuştum hatta eşime bile söylemedim çok şükür sağlıklı oğlum 1 yaşında. Hiç kendi kendini korkutup üzüp hamileliğini kötü geçirme canım
bilgehtn purpoles yanlışlıkla yaptılar ben imza verdim yaptırmamak için ama kan değerlerime bakılırken sekreter girdiği için otomatik bu testte haberim olmadan yapıldı malesef.