ozgesel1seyler Ahali elimde bir kutu 60li decavit var izmirde yasiyorum ihtiyaci olana forumda teslim edebilirim yada herhangi bir dukkana birakabilirim.
GozdeCemre ozgesel1seyler canım decaviti zaten sağlık ocağı Ücretsiz veriyor paralı olsa belki bir İhtiyacı olan olurdu ama sanmıyorum
ozgesel1seyler GozdeCemre ben hic saglik ocagindan almadigim icin bilmiyorum. Simdide findigim dogdu dolapta duruyordu en yakin saglik ocagina vereyim bari
GozdeCemre ozgesel1seyler aynen orası daha iyi olur bir hamileye en azından senin yolunla gider bebeğini sağlıcakla büyütürsün inş darısı bizlere canım
tugba_kck_1987 Benimde öyle elimde ilaçlarım kalmıştı ya eczaneye yada sağlık ocagindaki hemşireye bırakabilirsiniz onlar mahalleyi ihtiyaç sahiplerini iyi biliyolar ve veriyolar ben eczaneye vermiştim yazdirilabilen bi ilaç ama inanın 5 10 tl bile olsa belki alamayan biri oluyodur çok sevap oluyo sizde öyle yapın