ikiemanetinannesi ilaçlarımı çok düzenli kullanırım zaten tüp bebeksen eğer bilirsin çok disiplin gerektiren bir süreç 1 buçuk aydır kayınvalidem de kalıyorum yemek bile yapmıyorum sadece dinleniyorum evin içinde dolanırsam biraz o kadar. Suyu da normalde 2,5-3 lt içiyorum normalde ama 2 gündür midem almıyor gibi 1,5 lt zor içtim 😔 şuan ne durumdasınız doğdu mu bebiş