agirku Kızlarr acil bakar mısınız hamile miyim aylardır ilk defa gördüm. Reglime 2 gün kaldı. 4 gün kala yapmıştım negatif gördüm ve bu kadar beklemeden attım çöpe gerçi. Şimdi de korkum 10-15 dk arasında çıktı kuruma çizgisi olabilir mi
Zynpxx agirku benim sohbetten geldim😊bence var bende test yaptım böyle çıkmıştı hatta daha silik akşamına verdim kanı. Bende direk kan verin. Hayırlı olsun umarım güzel sonuçlar alırsınız
agirku seymgncer inşallah ya ama iki gün önce negatifti bir de yapar yapmaz ikinci çizgi çıkmayınca şüphe ettim
Zynpxx agirku ben geç yumurtladığım için adet tarihim ileri sarkmıştı o sarkan tarihe 2 gün kala böyle çıktı