Yıllardır var benimde zaten ama o zamanlar kremlerle çözebiliyordum şimdi krem yasak kantoron yağına da onay veren yok kaldım öyle her seferinde sanki cam kesiyo gibi progestan yüzünden kabızlığı da çözemiyorum doktorum ağızdan alsan düzelir ama bebeğini riske atma binevi doğuma kadar çek dedi