Sedaince Bebek çok kasılıyor hareket edince de rahmime ve makatıma ağrı yapıyor belim ve karnım çok hafif ağrıyor acaba sancım var da ben mi bilemiyorum öyle çok şiddetli değil ağrı 38+5 haftalığım bu ara da nişan su gelmesi falan Yok herkes de geliyor mu bilmiyorum
Gozikk Sedaince canım inanki aynı durumdayım sancı kimi insanda çok şiddetli diyolat kimisin de de çok hafif anlamadım diyolar bende 38+4 üm bugün hafif pembe akıntım geldi kıvamı biraz tortulu gibi ama sancım varmı anlayamıyorum karnım çok sertleşiyor
mervegedik Sedaince 36+6 haftalık bence de aynısı oluyor 5 gün önce herhangi bi sancı vs çıkmamıştı bende ama bilmiyorum ayni belirtiler bende de var
Shinemmm Sedaince eger pozisyon degistirince agriniz geciyosa dogum sancisi degilmis. Dogum sancisinda hareket etsende sanci devam edermis bende 38 haftaligim. Bebek hareket ettikce rahmime, kasigi a agri giriyo benimde. yalanci kasilmalar
Nata97 Adet sancisi gibi ama daha kuvvetli olur dogum sancisi bazilarinda bele vurur. Ben 30+5im, sadece bazan kaslma ve adet sancisi olur hafiften. Yalanci sancidir dushunuyorum
Sedaince Gozikk benim 37 de de sancım çıkmıştı nst de ama bende bişey yoktu acaba hissetmiyormuyum diyorum
Gozikk Sedaince benimde çıkmıştı canım dün de kontrolüm vardı yine çıktı ama düzensizdi yalancı dediler
Zerin Gozikk suan hastanedeyim sancim cikti nts de bakalim açılmam varsa yatis yapalim dogurturuz dedi doktorum korkuyorum dua edin lutfen ALLAHIM hicbirimizi darda koymasin bir avazda kurtulalim INSAALAH