Cumartesi sabah doğuma giriyorum kızlar hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla inşAllah 💚
Fakat bu sıralar dışarı ile temasım çok oluyor otobüs hastane vs havalar da ne sıcak ne soğuk belli değil terliyorum soğuyorum yanıyorum tuhaf tuhaf hasta olacağım diye psikolojim bozuldu genzim tutuluyor burnum tıkanıyor kendi kendime şey yaptım benim gibi olan var mı ne yapmam lazım panik atağım var o da etkiliyor ama kontrol edemiyorum 😞