merve3531 Kızlar muayene oldum bugün belki bebeği görürüm artık diye kese net ama bebek yok içinde doktor artık görmeyi bekleriz bu haftada falan dedi idrar istedi kafam karışık
deletedmom43191 merve3531 1 haftaya görürsün canım daha suan mercimek kadar görünmemiş olmasi cok normal
hudomtekgull merve3531 canım benim de aynı oldu hata aldır dediler seni zehirliyor dediler ama detaylı uluturosana agirdim öyle benli oldu cok doktora gitim hiç biri anlamadı boş kese alınması lazım dediler üzülme detaylı uluturosana gir
zehraclk0 merve3531 yolk görünüyor falan dedi mi? Ben 7+3te gördüm 1 cm bile değildi bebek çok çok küçüktü
hosgeldinbebekkk merve3531 2.defa boş gebelik geçiriyorum yarın sabah kürtaj olacağım. Malesef göremedik 9+3 benim . Sizin daha ufak Yolk sac var mı ? Vajinal mı baktılar
merve3531 deletedmom43191 bu haftlarda görüyor ya herkes korktum biraz bende bundan önce de kaybım olunca
merve3531 hudomtekgull çok erken haftada girebiliyormuyum isteğe bağlı ona idrar sonucunu bekliyoruz bakalım çıkıcak 10 dk ya haftaya da randevu var yine gidicem ne diycekler bilmiyorum
hudomtekgull Dedim gibi benim gezmedim doktor kalmadı be sonra bir doktor amilyat yani kürtaj için kan aldı detaylı uluturosana yolladı kalp atışını duyduk biz şuhan iki aylıksız ve bunu da bir hafta önce örendik
hudomtekgull Detaylı uluturosana dedim kuzum uluturosana cıpı farklı mavi aynı karnından bakıyor bazen baktıkları uluturosana görmüyor
hesraa Benim de ilk gittiğim doktor kese var bebek yok dedi. 8.haftada özel hastanede bi doktora gittim rahmin geride ondan görememişlerdir dedi. Şimdi 18 haftalığız
merve3531 hesraa pazartesi randevum vardı zaten bugün öylesine gittim ben pazartesi tekrar gel dediler işte
merve3531 hosgeldinbebekkk yolk saç da yok ama sanki kenarda bir şey var bekleyelim belki oluşur hemen kürtaj demeyelim dedi benimde bundan önce ki kürtajdı bu sefer olsun istiyorum Allah nasip ederse. Evet vajinal muayene oluyorum ben kilom varda biraz