38 hafta 2 günlük hamileyim pazartesi devlet hastanesine gittim nst sancım çıktı doktor bana acile in ebe alttan baksın açıklık var mı dedi gittim baktı 1 santim dedi ama canımı aşırı yaktı eve döndüm altımda ıslaklık kanama gelmiş ve pıhtı vardı içinde ped taktım sonra tekrar bir pıhtı geldi acile tekrar gittim başka ebede baktı çok az ağrı oldu doktor baktı bir şey yok iyi dedi sonra lekelenme oldu bugün bitti bu gelen nişan mıydı