fatmaa51 benim ikinci gebeliğim ilk hamileliğimde dalin ve ebebek ürünlerini kullandım yine dalin aldım şampuan olarak da dalin aldım . Siveno öneriyor herkes ve çok memnun kalıyor nasıl kalıyorlar bilmiyorum ben beğenmedim kokusu falan yok saf bir kokusu var ve sanki kirlendiği zaman çıkartmıcak gibi o yüzden kullanmayı bıraktım