41 haftadaydım dün yatışım yapıldı dün kordon ip gibi sancı başlatılması için vajinama takıldı ama sadece 2 cm açılmam oldu bugünde 5 gbi suni sancı verildi ama sancm pek yok sabırlı olun diyorlar dayanamıyorum artık bnmle aynı durumu yaşayan oldumu hiç daha böyle ne kadar sürecek 3. Gebeliğim