nese77 ultrason sonuçları tam olarak gercegı yansıtmıyor dıye bır ıhtımal olduğunu düşünürsek, ki bende de 3300 üzeri görünüyordu 2800 49 cm doğdu. 38+3 de geldi. Sizin de bu haftalarda doğsa ultrasondan az doğsa normal doğuma engel degıl dıye düşünüyorum. Onemlı olan çatı uygunlugu. Dikiş Allah’ın takdırı zaten bende bıle oldu. Bence başka doktora da danışın eğer her şey yolunda ise ve normal doğumu çok istiyorsam ben ugrasırdım.