Gamze3406 şimdi şöyle ki bence doktorların hepsı de kendı çapında bılgılı. Ve böyle onlar ıcın basıt bır konuyu bılmemelerı mümkün degıldır. Hepsının bılgı bırıkımı tecrubesı farklı. Her doktor kendı yorumunu katar yapar. Buradakı mesele erken teşhis degıl aslında. Şey gıbı düşünün bebeğe 10. Haftada baş aşagı/ makat gelişli bu bebek bılgısı verılmıyor. Çünkü zamanla evrilebilen bir konu. Doguma kadar da donebılıyor çocuk. Aynı şey degıl bılıyorum ama bazı kilometre taşları vardır. Bazı seylerı erken soyleyınce erken teşhis etmiş olmuyor doktor, degısebılen bır durumu erkenden söyleyip annenın hıc bılmedıgı bır konuda kaygı duymalarına sebebıyet vermiş oluyor. Erken teşhis olması için ortada bır sorun olmasıgerekır. 13+2 de plesenta çoğunlukla asagıdadır zaten. Bilmedıgı ıcın öyle gecıstırmıs tabiri bence hoş degıl. Benımkı o mesele. Başkasını bılmem. Çok şükür bır sorun gormedı kanama yok başka bır şey yok, dıkkat etmelısin şuna da demedı. Dedıgınız gıbı bır sorun olsa zaten bünye tepki verır. Sadece ılerleyen vakıtlerde donmelı dedı. Yaşamadığım bır deneyım Allah da kımseye yaşatmasın ama Allahtan bılgılıyım bu konuda ve çok araştırıp okuduğum ıcın bahsettıgı seyı anladım. Ona rağmen bır soru ısaretı oluştu yıne de . Yoksa doktorun soyledıgı şey bende aşırı kaygı uyandırıp hamılelıgımı de zehır ettırebılırdı eğer bilgim olmasaydı. Yıne de teşekkür ederim yorumunuz ıcın. Benım de yorumum bu sekılde 🙏🏻 Sağlıkla hepımız bu surecı en ıyı sekılde gecırıp yonetebılelim ınsallah 🙏🏻🙏🏻