Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim makat çatlagım vardı zaten gebeliği öprenince ilaçlarımı bırakmıştım daha kötü oldu şu an doktorun verdiği ilacı kullanıyorum ama bi faydasını göremiyorum kantaron yagı kullan oldu mu o bölgeye bu sebepten dolayı hamıleyken ? Ben hamilelik öncesi kullanıyordum etkisi vardı şimd bıraktım hafifletecek bir önerisi olan var mı