gamzeznc Kızlar merhaba iyisiniz inşallah 🙏🏻🌸 ben 10.haftadayım hala o kadar halsizim ki koku hassasiyeti, sabahları öğürme sürekli uyku.. bir gün iyi olur gibiyim 5 gün kötü bu durum kaçıncı hafta da bitiyo 1.trimester 🙏🏻😔🌸
minikmucit gamzeznc bende de halsizlik var. Demir eksikligim varmış. Yarın iğne olcam. Geçer inşallah