Biz bugün doktora gittik son adet tarihime göre 6 + 2 ultrasona göre 5 + 5 haftalık gebeyim ultrasonda doktor baktı yerleşimi falan çok iyi dedi bir sıkıntı gözükmüyor dedi ama Vajinal baktı ve kalp atışını duymaya çalıştı duyamadık duyulsa iyi olurdu falan dedi doktor biz de bir sıkıntı mı var hocam dedik bir sıkıntı yok ama duyulması lazımdı hatta duyulsa iyi olurdu falan dedi pazartesi tekrar gel dedi biz de eşimle biraz korktuk bir sıkıntı yoktur inşallah kalp atışını duyabiliriz bebeğimizin🥺🥹❤️