nur06nur Kızlar lohusa pedi olarak ne tercih ettiniz depend külot bezler temmuz sıcağında yakar diye düşünüyorum evet övgüsü çok ama yaz için uygunluğundan emin değilim sizlerin deneyimi nedir
gzmnrhal nur06nur Ben 15 gün önce dogum yaptım normaldi ama dikislerim fazlaydi ilk 2 gün kilot bez rahatsız etti giyemedim cırtlı bez giymek zorunda kaldım sonra 2 gün kilot bez sonrada normal boy pede devam ettim kanamam fazlaydı
Aleynaaaag nur06nur mayıs da Adana da doğum yaptım iyi ki Depend kullanmışım diyorum çünkü sezeryan oldum ve kanamam çok fazlaydı bu külptları yandan yırtıp da atabiliyorsun kolaylık oluyor
yildiz93 nur06nur ben canped lohusa kilodu almıştım bence pedle baş edemezsin bacım en azından ilk iki gün bez kullan sonra pede geçersin. Belki sıcakta zor olur ama kanama yoğun oluyor yani benim öyle olmuştu iyi ki bez almışım yanıma
Yazmelegi_ nur06nur külot olan evet, bana en rahatı oydu zatn sürekli kullanılmıyor max 3 gün falan sonrasında normal pede geçiliyor
meryemkoc_ İlk doğumda dipent kullandım bunda beş şeklinde olandan alacagım yanlarını açması daha kolay kilot şeklinde sezaryanda zor oluyor
btl0707 İlk doğumda depent kullandım 2. Doğumda da aynısı aldım fakat ebeler hasta bezi olsun demişler kenarları çocuk bezi gibi yapıştırılan büyük boylardan ondan almışlar şimdi 3. Gebelik yarım paket eski kalanlardan vardı onlarla idare edicm
sarumervee btl0707 kaç adet yeterli acaba bendede yanlardan açılandan var çantaya 4-5 tane koydum ama yeter mi
btl0707 sarumervee ilk bi kaç gün çok kan geldiği için devamlı değiştiriyorsun sonra normal ped de idare ediyor ilk gün için o kadar yeterli olabilir evet
sarumervee btl0707 şimdilik normal doğum gözüküyor öle oluncada zaten 1 gün kalıyorsun hastanede yeterli o zaman teşekkürler