Kızlar merhaba. Dün kontrolümde Rahim ağzımij açıldığını öğrendim. Alttan ölçüm ile 20mm çıktı. Doktorum perinatoloji ye sevk edip yatış yapılmasnı gerekirse ciğer geliştirici başlanması lazım dedi. 2. dogumumda da erken doğum öyküm olduğu için (35.hfta). İstanbulda yaşıyorum ailem Ankarada dun muayeneden hemen sonra Ankaraya geldim. Randevu aldım burdaki Takipli doktoruma ama pazartesi günü var sadece . Sancım yok sadece çatı ağrım. çok fazla bebeğin hareketlerini de hissediyorum. Beklemeli miyim sizce pazartesiye Kadar. 3. doğumum olduğu icin biraz daha tecrübeliyim ama boyle bir durumu ilk kez yaşıyorum. Bu durumu yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim.