sudelss Artık hem sinirleniyorum hem üzülüyorum bu cinsiyet konusuna 13. Haftadan itibaren 2 farklı doktor da hep erkek gibi diyor ama kesin konuşmuyordu 16. Haftada %80 17. Haftada %90 erkek dedi özelde ki doktor. Bugün 18+4 şehir hastanesinde kontrol vardı doktor baktı kağıda mı yazayım söyleyeyim mi dedi söyleyin diyince kız dedi bende şaşırdım hep erkek dendi sizde öyle dediniz diyince bir daha bakayım dedi evet pipi de olabilir ama tam göbek hizası kordon da olabilir diyor 1 aydır hep 10 gün sonra gelin diye diye bu haftaya geldik şimdi yine 10 gün sonra bir daha bakalım diyor. Bu gidişle cinsiyeti doğumda öğreneceğiz sanırım siz ne görüyorsunuz fotoğraflarda. işaretli olanlar 17. Haftadan
temmuzonbir sudelss vallahi baya baya erkeğe benziyor çocuk canım ben doktoruma çok güvenirim kız dedi ama detaylıya kadar beklicem bir sürprizle karşılaşmamak için
miniikaagoo sudelss merhaba konu dısında bisey desem bende manisadayımda doktorunuz kim memnunmusnuz acaba
sudelss temmuzonbir benim de gerçekten sinirlerim bozuldu artık hep bir ümitle gidiyoruz erkek gibi erkek gibi diyordu bugün söylediğini de unutmuş kız dedi erkek demiştiniz diyince bir daha baktı aa evet pipiye benzer bir şey var kordon da olabilir diypr
temmuzonbir sudelss dalga geçer gibi oluyor dimi insanın siniri bozuluyor benim çok yakın arkadaşıma hep kız dediler detaylıda erkek dedi doktor bir sürü de alışveriş yapmıştı sonraya kalmasın birikmesin işler diye hepsini sağa sola dağıttı
sudelss miniikaagoo maddi imkanın varsa Uğur Sözen muhteşem bir doktor ilk doğumumu onda yaptım ama şuan muayene ücreti bütçeme fazla geldiği için gidemiyorum ve her doktor da onu arıyorum resmen. Şehir hastanesi Oğuzcan Çorluya gidiyorum iyi bir doktor gününe göre ama bazen ilgili bazen ilgisiz oluyor. Sekiz Eylül’de de Süleyman Emre’ye gidiyorum aynı zamanda tatlı bir doktor detaylı inceliyor anlatıyor şehir hastanesi ve orada ki ölçümler bile hep 1 hafta farklı çıkıyor şehir hastanesi cihazları eski sekiz Eylül de cihaz güzel ama renkli ultrason yok bu şekilde yani aklına takılan bir şey olursa sorabilirsin.
miniikaagoo sudelss ben kızımı manisa şehir de doğurdum onur türkmende harika bir doktordu hani derlerde doktor sans diye cidden öyleymıiş Rabbim ondan razı olsun suan demircide bir bucuk saat gidemem diye grand a gitmeye basladım ama gecen kontrolde aglattı benı doktor her hafta baska bahane söyler oldu bende yeni doktor araştırıyorum dediğiniz doktorlar a bakacagım cok sagolun😍❤️ siz kaç haftalık gebesiniz