ezgickm elifcepel zaten haftasonu girdi araya testlere de 1000 lira harcadım canım ya bekleyeceğim salı günü regl günüm bekleyeyim🥺
ezgickm pinkfreudxx camı açtığımda aslında gözle görülür oluyor orada biliyor musun 🥺 ama artık hayal gördüm dedim 🙄😭
pinkfreudxx ezgickm predictorsa çizgi çıksa bile var demek oluyor diyorlardı inanmıyordum. Bekledikçe bir de koyulasıyor epey. Ben gördüm valla. Benim testimin çıktığı yerde tam da. O yüzden olabilir. Kan ver bence 🥹
ezgickm pinkfreudxx geçen ay yaptığım predictor testte ne gölge ne hayali çizgi vardı evet bembeyaazdı inşallah vardır canım 🥹 haber vereceğim durmu size🥹
glozcan @ezgickm ben reglime 3-4 gün kala erken gebelik testi yaptım negatifti. Regliden 1 gün önce kaset testte hayali gördüm 30la öğrendik. Bekleyemeyecekseniz kan verseniz daha iyi olur bence
ezgickm pinkfreudxx hayırlısı bakalım bitanem 🥹 geçen ay 26. Gün regl oldum bugün 27 oldu daha gelmedi salı gününe kadar beklemedeyim
hilalsu05 ddss123 evet geç yumurtlama ile tam olarak bunu yaşadım. Hatta gecikmemin beşinci gününde negatif çıkacağını bile bile tekrar test yaptım aşırı silik bir çizgiyle orada pozitif gördüm. Hesaplayınca da doktorum geç yumurtlama olduğunu söyledi
Masal777 Arkadaşlar test ilk saniyede bakın çizgi var mi ben olay çözdüm her erken gebelik testi 10 15 dk sonra bir çizgi çıkarıyor ve buna kanmayın sadece awox kurduktan sonra çizgi göremedim diğerlerinde hepsinde var