BloomingMama Ben kendimi bildim bileli saçım hiç uzamaz uzasa bile uclardan koparak kısalar hep omuzlarımda şimdi biraz omuzlarımı geçiyor inşallah daha çok uzar uzar dmi yani uzasın inşallah 😅 uzaması için tek umudum bu 😅
mervekalkann BloomingMama tek olumlu tarafı bu dönemde saçlarımın ve tırnaklarımın hızlı uzaması ama bir o kadar da dökülmeye devam ediyor.
BloomingMama leefamily uff uzasın ama dökülmesin ya zaten saçım az ve kısa uzayabildigi kadar uzasın yoksa bidaha uzamaz benim saç 🥹
BloomingMama gizemli00 saçım sertleşti şimdiden ben en çok uzamasını istiyorum yoksa kaynak dışında hiç kendi saclarim uzun olmadı uzun saçıda severim 🥹
BloomingMama mervekalkann dökülme ve sertleşme var benim saclardada saçım yine az ama uzaması mutlu ediyo saçın çokluğundan çok uzun saç olsun istiyorum 🥹