burcinn01 aslında yoğunluktan bile anlayabilirsiniz kimin iyi bir doktor olduğunu bütün doktorların kapısı bomboşken Salih beyin tıklım tıklım oluyor genelde . İlk doğumum da süreci beraber yürttük şuan ikinciye hamileyim yine Salih beye gidiyorum . Şöyle söyliyim sadece randevu alıp gidiyordunuz onun dışında sizin aklınızda ne soru varsa sormanıza gerek bile kalmadan hepsini size açıklayıp aydınlatıyor ve sizde kafanız çok rahat bir şekilde odadan çıkıyorsunuz 🥰