Slm kızlar inslaah hepiniz iyisinizdir size bir şey soracağım heryseyden önce sağlık istiyorum dün biz hastaneye gittik doktorum cinsiyet tahmininde bulundu hata biraz emin gibide oldu ama yinede garanti vermedi doğrusu bende şaşırdım bu kadar erken söylemesine ben şakasına beli mi hocam dedim hiç ihtimal vermedim sizce bu haftada yanılma varmı yoksa sizler kaçıncı haftada netleşti mesela normal ultrason dan baktı.bu arada