Kızlar bazı paylaşımlar görüyorum hamilelikte 25 kg aldım 30 kg aldım 40 kg alanlar bile var yani bu kadar kilo alanlar sürekli yemek mi yiyor? yani riskli yatarak geçirilen bir gebelik olsa ondan kaynaklı kilo aldılar derim de 20 üzeri çok fazla geliyor bana nasıl besleniyorlar acaba ya niyetim yargılamak değil sadece merak ediyorum. Hamilelikte hiç kilo almadım 5 kg aldım yazanlar bu posta uğramasın lütfen 😂 sadece tombiş gebeleri bekliyorum.