Demekki devlet hastaneleri yapmıyor zorda kalmadıkça sezeryan bnm ilk doğumum 4ügeçikti çok zorlandım ölüyorum sandım suan 2.yede 4ü geçer dediler ama zor yani bebeğin omuzu felan takılması olabilir gönlüm tabiki normalden yana ama yarında bi şansımı deniycem olmazsa artık sezeryan yaptırıcam özelde suan tam 40haftalık oldum ne gelen var ne giden