Ben yapılması taraftarıyım bence birkaç sene içerisinde 2li 3 lü 4 lü test diye bir şey kalmayacak çünkü güvenilirlik oranı düşük. Belki sizlerde duyuyorsunuzdur çoğu devlet hastanesi fetal DNA testi yapmaya başladı. Güvenilirlik açısından 13,18,21 kromozom bozukluklarında %99 diğer rahatsızlıklarda %70 doğruluk oranı var ve bir tüp kan ile bakıldığı için risksiz. İnsanların çoğu olumsuz bir durumda gebelik zehir olur zaten sonlandırmayacağım diyor ama artık tıp çok ilerledi anne karnında tedavi başlıyor bazen bebekleri ameliyat bile ediyorlar. Ya da doğum sonrası uygun hastane seçiminde bile faktör. Bana göre eğer yapabileceğim bir şey olup yapmazsam asıl bir ömür zehir olur.