Bertevc
6 hafta 6günlük gebeyim daha önce sorun yaşamamış olmama rağmen gebelikte troid hormonlarım Yüksek çıktı ve daha ayrıntılı bakıldığında Haşimato olduğum söylendi endokrin uzmanı tarafından, aynı sorunu yaşayıp sağlıklı bir gebelik ve bebek sahibi olan var mı?