nurellaa52 Silivri Devlete gidiyorum. İlk gebeliğim olduğu için biraz olsun ilgili ve iyi davranılsın istedim. Çam Sakurada birkaç doktor denedim yani ilgiyi de geçtim bebeğimin haftasını hangisi doğru söyledi ondan bile emin değilim. Detaylı ultrasona randevu alacaktım haftasını doğru söylemedikleri için randevu bile alamıyordum. En son gittiğimde de odada doktor dahil 3 kadın, 1 erkek asistan vardı ve tesettürlü olmama rağmen erkek muayene etti. Ekranı çevirip bebeğimi bile göstermedi, telefon elimdeydi fotoğraf için izin vermeyince kapatıp elimde tutmuştum ona bile izin vermedi bıraktırdı. Gelişimi normal giden bebeğimde gelişim geriliği olduğuna karar verdi, inanılmaz bir şey ama trip bile attı ona orada hiçbir şey demedim bebeğimi merak ettiğim için sustum ama çok pişman oldum, erkekleri almadıkları ve ultrason çıktısı vermedikleri için eşime bebeğimizin fotoğrafını götürmek istemiştim doğal olarak. Abartısız söylüyorum o asistan yüzünden doktorun söylediklerini bile dinleyemedim gözüm doldu odadan direkt çıkıp ağladım. Sadece kendi bebeğimi merak ettim yani bu kadar nazlı, tripli, ilgisiz olmalarına gerek yoktu. Cinsiyeti sordum göz devirerek tripli bir şekilde görürsem söylerim diyor bir de. ZNI tavsiye etmiyorum hastaneden ayrılmama sebep olan oydu.