Artık kıyafetlerim olmuyor eşofmanlarım iz bırakıyor göbeğimi sıkıyor pantolon giyincede düğmeler kapanmıyor doktor kontrolünde rahat göbeğimi açabileceğim eşofmanlar istiyorum onun dışında gezmeye yada bir yere gittiğimde elbise giyeceğim yazdayız zaten bebişide rahatsız etmek istemiyorum anlattıklarıma göre önerebileceğiniz kıyafetler var mı 🫣