deniz_akbulut sata göre 6+4 görünüyordu bugün devlet hastanesine gittim kalp atışı duyulmadı ulturosonda da 5+5 görünüyor kafam allak bullak oldu böyle birşey yaşayan var mı görselde ekleyemedim nasıl ekleniyor acaba
ozturkkpnar deniz_akbulut merhaba, Once kese sonra yolk ondan sonra kalp atisi beklenir. Haftaniz daha erken o yuzden tekrar kontrole cagirmistir doktorunuz
dilaradoyan deniz_akbulut Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
yldzz01 deniz_akbulut gec dollenme olabilir cok normal bende ikinci gebelikte 8 bucuk haftalikken kalp atisi duydum devletde
deniz_akbulut ozturkkpnar merhaba canım 8 gün önce özele gittim kese göründü bugünde devlet hastanesine gittim kalp atışı yok 10 gün sonra tekrar gel dedi haftam geriden geliyor olabilir mi