NilVibe dgngr kaçıncı haftada oldu bu, bir de hamilelik çizgisi çıktı mı sizde? Ben 32+4 üm ikiside yok hala
Busra5222 dgngr geçmedi hatta karnımın üzerinde de vardı eşim bebekler çok vurmakatan morartmış demişti kendiliğinden kayboldu.
dgngr Busra5222 benim de kızarıklık var. Bebek en çok orda hareket ediyo. Ben de ne acaba diyodum. Oha