hicrankvckk benim ablamida 37de almışlardı bende kendimi hep öyle hazırladım 39 u duyunca şok oldum 😂 sağlıkla gelsinler de tek diyosun gerisi boş koridorun sonundaki odaya girdim o gün ben bide oradaki öyle diyolar ama çok beklemiyolar dedi 38 in içinde bugün veriyo dedi ama bilemedim yinede uzun