sarikedi12 Yarın 40 olucaz inşallah ama hala gelmeye niyeti yok zaman geçtikçe kilo da büyüyordur ister istemez nasıl doğacak korkusu sardı beni
brco sarikedi12 bende 39+2 oldum 35. Haftada şov yaptı gelicem diye şimdi de gelmiyor bekliyorum bendee sağlıkla kavuşalım inşallah
Leyladurumom sarikedi12 39+3 benimde gelmiyor yarın gün verecekler artık ilk gebeliğim suyum gelsin heyecanla gideyim diye istiyorduk hep ama saolsun canım kızım asla yerinden ayrılmak istemiyor
lmf26 Leyladurumom Ben de 39+4 oldum cumartesiye kadar gelmezse artık doktorumun önerdiği tarihte suni sancı ile başlatılacak. Birkaç defadır sancılar tam yükseliyor geri düşüyor sizde de oldu mu hiç