incitanemmm kese görüldükten sonra betanın hiçbir önemi yok canım. Haftaya göre beta yüksek/az diye bir kıstas da yapılamaz. Kilon varsa, karın bölgende yağlanma varsa karından yltrasonla görülmemiş olabilir. Vajinal ultrason en net sonucu verir hep. Bir süre özellikle vajinal muayene iste bence. Benim ilk gebeliğimde hep karından bakılmıştı ama ekstra stresti, kilolu gebe kalmıştım bir de. Bu gebeliğimde özellikle vajinal bakılmasını istedim direkt kese görüldü. 10-15 gün sonra tekrar git, kalp atışını da duyarsın inşaallah.