zumrutk1 canım benim, aynı şeyi o haftalarda iki defa yaşadım. İş yerinde birden şakır şakır afedersin altıma kaçırır gibi kanadım hem de pıhtılı. Hiiiiiçç korkma lütfen, güzelce dinlenmene bak. Şu an gördüğün tedavi tedbir amaçlı, bebişin çok sağlıklı ve öyle de devam edecek Allahın izni ile. Bana da doktorlar “çok normal, olabilir, tedbiri alalım gerisine müdahale edemeyiz” dedi. Nasıl ya? Diyordum hep? Yani doktorsun ve bunun ne demek olduğunu bilmiyor musun diyordum içimden çok sinirleniyordum ama gerçekten olabiliyormuş. Kesede ve kese etrafında kanama yoksa, bebeğin kalp atışını duyduysan rahat ol, Allahın izni ile hiç bir şey olmaz.