Merhaba anneler 😊 İlk bebeğimizi bekliyoruz ve beşik konusunda çok kararsız kaldık. Bebeğe henüz hiçbir şey almadık. İlk aylarda bebeğin nerede yatması daha rahat oluyor, siz nasıl yaptınız? Anne yanı beşik, park beşik veya normal beşik kullananlar memnun mu? Park beşik alanlar ne kadar süre kullanabildi? Hangi marka veya modelden memnun kaldınız? Ayrıca reflü yatağı kullandınız mı, gerçekten gerekli mi? Biz en az 2 yıl kullanabileceğimiz, güvenli ve kullanışlı bir seçenek arıyoruz. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 🌸