tubis42 30+3 oldum bugün bel ağrısı başladı arada kasık ağrısı oluyor siz neler yaşıyorsunuz? Normal mi ?
lalelola tubis42 33 hafta ve şu anda bel ve kasık ağrısı yaşıyorum, bu gebeliğin bu döneminde normal.
yenidennnn tubis42 nefes darlığı ve uykusuzluk sağım solumda ağrıyor tabi ama diğerleri kadar zorlamıyor
nesliily Nzl26 bende oluyor. Bacağım ve vajinamın birleşim yerinde ki kemiklerim ağrıyor kasılıyor. Bazen vajinamda zonklama sızlama oluyor. Genelde yürürken sağa sola dönerken daha fazla ama bazen yatarken de oluyor. Çatı agrisi diyorlar saniriim
bsrelif tubis42 O haftalarda aşırı bel ve kaburga ağrım oluyordu şimdi 33 haftaya girdik çok şükür gitti ağrılar ama bu sefer de mide yanması başladı
melisa_dfj tubis42 yaa bende de aynı ayakta durunca hemen belim başlıyor bide karnıma ağrılar vajinaya değişik ağrılar giriyor Bügün doktora gittim normal dedi çok şükür 🥹